De va ett tag sen... [:I]
Totte slår huvvet mitt på spiken, klok man... [^]
Signalsättningsarbetet pågår och det tar en hel del tid. Inte för att det tar så rackarns lång tid att sätta ut dom, men testningen... den tar tid... Och, den ger även inputs till att spåren behöver justeras, så som jag gjorde i Landbäck senast... Grusele var en annan sådan kritisk trafikplats, där malmtågsflödena delar på sig och det var alldeles nödvändigt att det flöt fint, annars skulle det proppa igen lätt.. Så, ny spårplan i Grusele blev resultatet... [:I] Nåja, nu är det justa spårplaner ända ner till Innarvet, dom är redan lagda i modern tid med trafikflödet i tankarna.
Två saker har nog begränsat tiden och progressen kan jag nog konstatera, senaste tiden... Beskedet (även om man hade det på känn...) att MSTS2 inte blev av gynnade inte direkt inspiritationen... Det andra är jobb-situationen som är inne i en ganska intensiv period och har reducerat möjligheterna att knycka till sig tid att bygga...
Positivt drivande faktorer dock är ju att (tar jag ut nått i förskott nu?? Ähh, strunt samma, med positiva saker är det tillåtet..

) TMTS har presenterats och med bakåtkompatibilitet till MSTS... Det innebär ju i så fall att de rutter vi idag bygger till MSTS kommer få ett långt liv...
Va?? Inga bilder? Vafalls... Lugn, de kommer... Datorn som byggs på är lite offline för tillfället, men det blir bättre sen... [8D]
/Mats A