Visa ett inlägg
Gammal 2004-05-18, 09:41   #19
alaska
Medlem

Reg.datum: Feb 2004
Skicka ett meddelande via MSN till alaska
Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev DJ Clinton

Alaska: Vi på CT Inc (f.d NER och f.d ETAB)är väl medvetna om riskerna när vi köper in nya fordon och upprättar nya kontrakt.

Ni andra: Vi kör inte med maffiametoder, vi kör helt rent spel. Och nu är det såhär att ETAB och NER skulle gå ihop men vi hade inte bestämt datum då. Samtidigt så bjuder Olis AB ut sig och NER köper upp företaget för 4.5 mille. Nån vecka tidigare hade ETAB köpt upp SGTK för en summa av 5 miljoner VSEK. Vid detta laget var vi fortfarande två separata bolag helt oberoende av varandra. Och sen häromdan när jag pratade med traffico så sa han att han inte hade tid för bolaget längre och undrade om jag ville ta över företaget från honom. Jag sa att jag kunde det och vi kom överrens om vad som skulle göras.

Slutsats:
ETAB köpte upp SGTK, NER köpte upp Olis AB, ETAB och NER går ihop, Traffico undrar om nybildade Cosmonova Trains Inc (tidigare NER och ETAB) vill ta över dom.

Och vi kör inte eget spel, alla bolag är välkomna att göra likadant såvida det inte är olagligt. Samma villkor gäller för alla bolag.

/Mohammad, VD på CT Inc.

http://w1.500.telia.com/~u50025334/

Ni kör inte med maffia metoder?
Vad kallar du att hota med polisanmälan, är inte det maffia metoder.
alaska besöker inte forumet just nu   Svara med citat