Visa ett inlägg
Gammal 2004-06-04, 21:06   #10
DJ Clinton
Medlem

Reg.datum: Feb 2003
Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev alaska

Citat:
quote:Tidigare skrev Pursche

Jag kan tänka mig en virtuell domstol MEN.........

1. Jag är inte heller säker på att Alaska skulle vara objektiv just när det gäller CT Inc. Inte efter de spaltmeter som skrivits hittils mellan dom två och mig.

2. Det vi måste göra först är att utforma regler och detta välkomnar jag varmt. Detta måste göras för att kunna få en virtuell domstol.

3. När dessa regler och en ev domstol träder i kraft måste vi starta om ekonomin från början. Alltså sätta ett nytt startdatum där alla startar från noll.

M v h
/Pursche
www.svttl.se
Jag kan hålla med om att det skrivits en del spaltmeter mellan oss i forumet.
Det är väl kanske inte så konstigt efter allt som sagt och hänt.
Att jag skulle vara partisk eller objektiv mot ett bolag, det kan jag försäkra att det skulle jag inte.
Det är kanske så att jag har förtfram en del kritik och försök få svar på frågor, men detta har inte velats svara på. Och då undrar man ju varför.
Javist jag ställer mig fortfarande frågande om vissa saker som hänt, men att jag skulle ha det med i en tvist så att nått bolag skulle förlora på det, det är det sista jag skulle göra.
Nu är det inte aktuellt länge, men det som skulle påverka något är den fakta som skulle läggas fram, ingeting annat.

Sen vill jag i detta också göra klart en gång för alla:

JAG har inget emot DJ Clinton som person, om det nu skulle vara så att någon uppfattar det så.
Jag har inget emot CT Inc.
Men jag frågasätter allt det som händer i det bolaget. VD för CT Inc. har i forumet satt in och flyttat tåg hela tiden.

1. har då påbörjade kontrakt fullfölts?

2. Har man rätt tågset till rätt kontrakt?

3. När man flyttat runt tågen, har man tåg och vagnar så det räcker?

Det sista jag läste var att CT Inc. öppnat trafik på gremling banan, var har man tagit dom tågen.

Tillsist vilja säga, att om det nu är så att någon inom något bolag har tagit det personligt det som skrivits, så är det synd.
Mig vetligt så brukar inte chefer på företag i den verkliga världen ta något som handlar om ett bolag personligt.
Tågen till Greningebanan kan bara användas där då det är en smalspårig järnväg. Vi ska köpa in en X10p och en UBxp för den trafiken.

/Mohammad, VD på CT Inc.

http://w1.500.telia.com/~u50025334/

DJ Clinton besöker inte forumet just nu   Svara med citat