Visa ett inlägg
Gammal 2004-06-13, 12:07   #24
Pierre
Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Vilken total brist för förståelse för dom som har sämre ställt vissa visar. Sånt säger mycket om personligheten!

Att säga "Kort uttryckt, inga pengar - ingen vara." är farligt att säga, när en stor kundkrets är just dom som har dåligt ställt. Ungdommar, arbetslösa m.fl. Och även om man har jobb, så är det inte säkert att man har så mycket pengar över varje månad. Sverige har ju bland dom högsta skatterna och högsta matpriserna....

Nu får man väl höra att allt kostar pengar igen!? Hyra, mat, kläder m.m. Javisst gör det det, men (nu kommer en dålig jämförelse!) om många slängde sig framför tåget. Skulle du också göra det? Om svar ja: Är det för att följa strömmen? Att det inte är smart att göra det spelar ingen roll?????

Jag tycker det inte ska kosta för nån (fattig eller rik), när det gäller add-ons till tågsimulatorer. Ni som håller på med payware säger ju att det inte ger er mycket pengar. Eller att pengarna används till ritningar m.m. och inget hamnar i egen ficka. Varför inte strunta i att ta betalt och kunna glädja alla, med dom fantastiska saker ni skapar? Är det hela en pricipsak bara? Pengar = Uppskattning?

Jag säger bara min mening om payware och det tycker jag att jag borde få!? Sen om får ni andra tycka som ni vill. Jag är arbetslös och har inte så mycket över varje månad, men skulle nog ha råd med ett add-on i månaden ändå. Så det är inte mig det är synd om! Jag TÄNKER på dom som har det ännu sämre ställt med pengar.

Tror ni att dom som har dåligt ställt inte redan får välja bort en massa? Jag t.ex. kollar alltid extra priser, köper icke märkes kläder och när jag gick på krogen sist eller var på semester kommer jag inte ens ihåg. Jag gör inte det för jag vill, utan för att jag måste!

Jag kan inte jämföra ett add-on med mat eller hyran och säga att eftesom hyra och mat kostar, så ska ett add-on också göra det. Jag fattar inte hur nån kan tycka så??????

http://pirpen.cjb.net/
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat