Citat:
quote:Tidigare skrev Fredrik
En sak jag inte rikigt är med på är följande:
En del är villiga att betala för att bekosta en självkostnads-CD + porto. Låt säga att cdn kostar 50-60 kr med porto, vadderat kuvert och allt. Det blir då en ganska dyr affär jämfört med att betala 220 kr per år och kunna tanka hur mycket man vill med högre hastighet oavsett tid på dygnet från train-sim.com.
Efter 4 självkostnads-CD har man alltså förlorat på det jämfört med att om man skulle betala för att få fri tillgång till train-sim
Jag är väldigt nyfiken på att höra en förklaring varför man tycker det kortsiktiga tänkandet är bättre
|
Hej!
Ja det var jag som skrev att jag gärna kan betala ett självkostnadspris för att få hem prylarna. Men så skrev du att det blir dyrt i längden om man då skall betala de summorna. Tänk på att jag och en massa andra som sysslar med detta sitter med modem och det är pinsamt att sitta och ladda hem en simpel pryl på ett par mb, vilket tar en j...a tid. Så därför anser jag att de som är villiga att ladda hem prylar är jag villig att betala 50-60 kronor till. Jag tänker då inte betala 220 :- eller vad det nu kostar för att ladda ner en massa från diverse siter, när man ändå inte kan utnyttja det. När ni skriver att det handlar om höga summor för ett självkostnadspris tänk på oss som sitter med modem!!!!!! Alla i Sverige har tyvärr inte fått bredband och det kommer att ta tid innan alla har det ochså.
MVH Kenneth
PS Rätta mig gärna om jag har fel, jag tål kritik....DS