Visa ett inlägg
Gammal 2004-06-14, 16:32   #43
knebert
Medlem

Reg.datum: Mar 2003
Skicka ett meddelande via MSN till knebert
Standard

Hej!

Kolla noga vem som skrivit vad. Jag bara svarade en annans insändare där jag höll med vad han hade skrivit...Det var Byggare Bob som skrev det...Jag har aldrig nämnt något om att där är någon som tjänar pengar på någon. Det jag har skrivit är bland annat att jag aldrig, aldrig kommer att betala pengar för något som jag ej kan utnyttja så länge jag sitter med modem. Det tror jag de flesta håller med om...Jag vet att det kan kosta pengar för att hålla igång en server, det är inget att himla om, det vet nog alla...Sen om det går att tjäna pengar på det, det har jag INGEN ANING OM!!!!!!
Jag kanske inte uttryckte mej klart när jag skrev att jag bara kan hålla med...
"Om man köper en rutt ute i affärerna, så har man ju förhoppningsvis en rutt som både är bra gjord och (förhoppningsvis) 100% felfri.
De rutter som man nu skall betala för på nätet för och ladda hem, kanske inte motsvarar kraven på felfrihet och kompabilitet med MSTS."
Det var detta som jag höll med om och inget annat.....Jag ber om ursäkt för att jag inte klargjorde i detalj för vad jag höll med om, men nu kanske det är utrett....

MVH Kenneth
knebert besöker inte forumet just nu   Svara med citat