Visa ett inlägg
Gammal 2004-06-16, 17:58   #7
knebert
Medlem

Reg.datum: Mar 2003
Skicka ett meddelande via MSN till knebert
Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev wilburt

Hej,

//wilburt [8D]

Tillägg:
Av egen erfarenhet vet jag att Sibas och Onoffs service är botten; om något händer får man vara beredd på att vänta flera veckor innan maskinen kommer tillbaka.(Gäller Malmö, är det bäst att tillägga.) Fast dålig service är de sannerligen inte ensamma om, det skall *** veta.

Hej!

Vill bara hålla med dej om Sibas service...Köpte en videokamera där, när Siba fanns på Jägers, efter ett halv år så hade den inbyggda laddaren slutat fungera och jag kontaktade dom..."Kom in med den så fixar vi det" efter ett par samtal hit och dit, tog en bra stund innan jag kom dit där jag skulle...Åkte in med den och dom tog emot den och kollade...Tog 3 månader innan jag fick den tillbaka, och då var det inte ens samma kamera. Som tur var kunde jag ju bevisa det med kvittot...Tog sedan ytterligare 2 veckor, då var det min kamera och döm om min förvåning när jag kom hem och skulle ladda batteriet, funkade ej...Åkte in igen och blev ursinnig fick tala med chefen och hotade med konsumentverket och till slut så fick jag en annan kamera istället....Det säger allt om deras service, men det kanske är annorlunda nu....

MVH Kenneth
knebert besöker inte forumet just nu   Svara med citat