Citat:
quote:Tidigare skrev pedeo
Felmeddelanden är förvisso av ondo men de talar ju faktist om vad man behöver fixa till.
Jag hade också massor med felmeddelanden i VHJ men blev tipsad om Route Control Lite (Laddas hem från: http://www.howintheworld.com/routecontrol.shtml)
Det tog ett par timmar att fixa ihop tåg, consist och kopiera och döpa om filer. Det enda viktiga för datorn är att det finns en fil med det namn den söker. Mycket av det man fuskat ihop för att få det att fungera kan man göra rätt i efterhand.
Jag tycker inte att man ska kasta VHJ eller någon annan fin rutt på grund av att de inte funkar perfekt för då har man inte mycket annat att välja på än att köra Microsofts egna rutter. Många fina freeware innehåller en eller annan saknad fil.
Dessutom brukar det dyka upp många felmeddelanden för en och samma sak, så i slutänden är det inte så mycket man behöver fixa.
|
Tycker dock att de utländska freewarerutterna innehåller väldigt lite fel jämfört med VHJ som på något sätt verkar "ihopstressad"

. Kanske beroende på att Banbyggarna lovade mer än vad de höll, samt att alla tjatade på när VHJ skulle släppas...
VHJ är en fin rutt, men den borde omarbetas och släppas i en uppdaterad version, packad med RouteRiter!
KMJ ver 3 är bättre ansser jag, eftersom novisen "ju fler kockar..."