Nej inte behövs det munhuggas om vilken rutt man vill köra på. Har det gjort det????? Man kör/använder självklart den/dom rutter man själv vill och tycker om.
Visst är det freeware rutter och man får inte ställa så mycket krav på dom (egentligen inga alls!), men när man bygger en rutt så brukar man normalt låta folk testa rutten och se att INGA problem uppstår innan den släpps. Nu vet jag inte hur fallet är med VHJ, men den känns framstressad. Det har ju även Rogge berättat, som inte hann göra klart auto-installationen m.m. till den....
VHJ är en fin rutt och dom enda problem jag fick gällde aktvivteterna, som jag till slut plockade bort. Men utan bra aktiviteter, tycker inte jag någon rutt är speciellt rolig att köra.
När du pratar om fel i rutter, verkar du mena fel i aktiviteterna!? Rätt eller fel? Då är det ju inte rutten det är nått fel på, utan istället aktiviteterna och det brukar oftast vara att man inte har eller hittar dom tåg det ska vara.
Du som fixat aktiviteterna i VHJ. Varför inte ta kontakt med byggaren och fråga om du får släppa dom (om du vill?)???? Det vore guld för oss som har problem med dom....och inte kan göra egna.
http://pirpen.cjb.net/