Visa ett inlägg
Gammal 2004-06-28, 14:53   #68
emges
Senior Member

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Jag ser verkigen fram emot att se hur SST är uppbyggt. Bilderna är i all sin enkelhet bedövande vackra för en tågfantast. Perrongen och luftledningen är något i särklass. För att vara en ren teknisk applikation är jag glatt överraskad att grafiken får en sån framträdande roll.

Citat:
quote:Hur många här på forumet kan C++?
Man kanske får ta och lära sig grunderna då.. det ända jag kan nu är lite Basic...
Det verkar som det är rätt språk jag läst senaste åren Jag har läst c++ i 2 år nu. Innan hade jag mest hållt på med pascal och visual basic. Jag började med att gå igenom c++ in 21 days under en intensiv sommar. Den var iofs inte så dum men lite väl komplicerad och översiktlig mot slutet. Idag då jag har lite mer perspektiv på språket så kan jag varmt rekommendera C++ direkt av Jan Skansholm. Den vänder sig till såna som inte programmerat innan och är både pedagogisk och lättläst. Inga problem för självstudier. Även om man bara läser första halvan av boken har man en bra grund att stå på sen. Sen är den ganska billig också jämfört med de amerikanska monsterböckerna.

http://www.adlibris.se/shop/product.asp?isbn=9144014635

/Mats
emges besöker inte forumet just nu   Svara med citat