Visa ett inlägg
Gammal 2004-06-30, 23:19   #11
Joel
Medlem

Reg.datum: Feb 2002
Standard

Hej allihop, och tack för alla svaren. Jag har dock några frågor till som jag skulle vilja ha svar på, som rör TrainzObjectz:

1. När jag startar TrainzObjectz så får jag ju upp ett antal meddelanden, här ger jag en bild som exempel:

När jag fått upp detta meddelande klickar jag "Ja", och får upp en config.txt fil.
Problemet är att jag inte vet hur jag rättar till felet som rutan beskrivit. Så är det någon som vet hur man löser problemet? Nu är det ju inte bara detta fel som kommer upp, men om jag får hjälp av er med detta problem så kanske jag vet hur man ska gå till väga för att lösa de andra.

2. När jag har tagit mig till mapp fliken i programmet och valt BHJ i drop-down-boxen så börjar programmet att jobba. Efter en stund får jag upp ett meddelande som ser ut så här:

Jag klickar då "Yes", men jag vet dock inte om jag ska göra det eller inte. Direkt efter kommer detta meddelande upp:

Jag klickar "OK", och då visas efter en stund rapporten. Ska de meddelanden som jag just beskrivit komma upp, eller är det något som inte stämmer?

3. rotten, du skrev att det fanns ett val som hette Search for missing objects on DS, men det valet hittar inte jag. Kanske några som liknar det, men inte exakt. Så är du säker på att det är rätt namn du har skrivit?

Tack på förhand!

/ Joel
Joel besöker inte forumet just nu   Svara med citat