Visa ett inlägg
Gammal 2004-08-19, 12:24   #3
knebert
Medlem

Reg.datum: Mar 2003
Skicka ett meddelande via MSN till knebert
Standard

Hej!

Tack för det svaret...(Jag menade givetvis att byta ut de danska signalerna till svenska, men då skippar jag det tillsvidare) Jag har haft lite problem vid ett ställe med just sådana här marker, men det löste sej. Det var likadant när jag la om spåren då kom det en massa konstiga meddelande, men när jag plockat bort signalerna så funkade det igen.... Givetvis så har jag backup på detta...Men erkänner att jag kan vara lite slarvig med det...Har även problem med den här så kallade "blåskärmen" som kommer upp emellanåt...Heter det blåskärm även i XP???? Så den kan ställa till med problem emellanåt
Jag kan hålla med dej, det borde finnas något liknande som finns på cigarettpaketen i RE Även om man kanske alddrig släpper rutten så är det beroendeframkallande[] Det blir ett gift!!!!
Edit: Undrar hur länge Pierre kan hålla sej ifrån ruttbygge????

Ok, bilder???? Jag har fixat till 3 stycken men det visar ej det färdiga...Som ni kan se av bilderna så är där massor kvar att göra..Är som jag skrev tidigare i inledningsstadiet. Håller just nu på med att byta ut perronger och bommar...
Men OK de flesta här gillar att titta på bilder så därför bjuder jag på 3 stycken, men som sagt var, det kan komma att ändra sej efterhand...
Bild 1 visar hamnen där jag valt att flytta stationen närmare för att man skall få en känsla av havet..
Bild 2 & 3 visar en by utmed linjen...Här håller jag på med att plocka bort en hel del av de husen som fanns här när jag började bygga...Det mesta av husen som finns i originalrutten skall bort...Finns ingen anledning att ha de Japanska husen när det finns finare svenska hus att bygga med....Dessutom har jag lagt till lite mera skog här för att det inte skall se så tomt ut...
Fler bilder kommer senare...
MVH Kenneth

knebert besöker inte forumet just nu   Svara med citat