Visa ett inlägg
Gammal 2004-10-20, 00:08   #29
knebert
Medlem

Reg.datum: Mar 2003
Skicka ett meddelande via MSN till knebert
Standard

Hej igen!

Här kommer ett par bilder från rutten. Observera att inget är färdigbyggt. Det mesta är utplacerat längs med rutten för att jag skall kunna ha koll på händelserna. Det kommer att byggas färdigt med tiden...Men som alla vet, ROM BYGGDES EJ PÅ EN DAG
Här kommer i varje fall några bilder:

Vi börjar vid bilfabriken, den är belägen ungefär mitt på rutten. Kan man gissa vilka bilar som tillverkas här? Om det finns någon som vet en annan byggnad som skulle passa bättre här så vore jag tacksam för tips eller kan jag använda denna?

Här har vi kommit fram till det som skall vara typiskt för Skåneland eftersom vi här nere allmänt kallas för bönder.

Här är vi på väg ut från ena ändstationen (Aarhus). Det kommer att bli mycket husbygge här eftersom det är en storstad. Så detta kommer att ta sin lilla tid.

Ett bostadsområde som det kan se ut i de stora städerna sett ur grodperspektiv. Betongorter[xx(]

Till sist får vi väl ha ett ställe där vi kan nöja oss

Det var alla bilder för denna gång. Finns ingen speciell ordning på dessa utan bilderna jag visar kommer från olika ställen på rutten. Detta eftersom jag håller på med att fixa lite på rutten och får då lite ideér hela tiden om hur det kan se ut. Om ni lägger märke till signalerna och det ser lite tokigt ut, så kan jag tala om att jag håller på med att försöka lära mej lite grann om signalplacering och det kan se lite tosigt ut, men förhoppningsvis så rättar det till sej tills rutten är färdig. Som ni ochså kan se så förekommer här mycket skog, träd och buskar. Jag vill ha med detta eftersom skogen är det bästa vi har här i Sverige, jag har övergett en del av Skåne eftersom jag vill ha med skog och sjöar...Men här kommer ju fantasin in, dessutom så har vi en hel del skog i Skåne ochså, inte bara åkrar och "platt" mark.

MVH Kenneth
knebert besöker inte forumet just nu   Svara med citat