Citat:
quote:Tidigare skrev Mazz
Tack för de snälla orden! 
Jo, har oxå undrat hur ett Pågatåg kan hitta upp i de nordligaste delarna av Sverige... Har sett X10:an flera gånger här, faktiskt...
Nedanstående tåg vet jag dock hur det har kommit hit... Loket "Lappland" med tillhörande tåg på utflykt till Dandret i somras, tåget bor annars normalt vid museet utmed LKJ-banan. Mer om detta senare... [^]
Ett tillkännagivande passar jag på o släppa oxå... [:0] Har haft bekymmer en del under senaste månaderna och det har då resulterat i följande ställningstagande... (Nu blir man väl bannad... [B)] )
- Alla dynamiska spår är nu borttagna.
- Rutten har konverterat til ScaleRail
- Det blir ingen halvvägs-släpp... Alla banor ska bli färdiga innan släpp.
Flertalet gånger genom tiderna så har bekymmren adresserats till de dynamiska spåren i LLJ och nu passar det då bra att slänga dom, eftersom de inte är kompatibla med ScaleRail. Har lagt in min egna spårtextur till Scale-Rail-spåren, även om det inte är riktigt klart än. Det ska bl.a bli glesare mellan sliperserna och syllarna ska mörkas ner lite granna. Marktexturer ska byggas som matchar spårtexturen och med hänsyn till Mosaik.
Så, det tar nog lite längre tid nu innan ni får se LLJ på egna datorer... Men, ni är ju härdade, nått år till ska ni väl kunna vänta??
|
Hej!
Det är ju mycket finare resultat nu med Scalerail![8D] Skönt att se en så fin bana bli ännu bättre.
Fick en chock när jag såg bilderna på slutet då det är störtomöjligt att begripa hur du gör så snyggt och bergigt landskap! Sitter och pysslar lite med landskap och så men det är helt obegripligt vilket djup du har på naturen
]
Stor eloge till dig och jag ser verkligen fram emot att kunna köra banan framöver, jobba på med din numera bästa vän RE!

[8D]
MVH: Olaf "vr98olli" Lindström