Tak for roserne.
Lige et par ord om projektet. Det er et ambitiøst forehavende vi har i gang. Da Skovbo Jernbanearkiv har data på stort set alle de danske NOHABs vil vi på lang sigt lave alle 59 forskellige i fire versioner. Skovbo Jernbanearkiv skylder jeg stor tak for at give mig lov at låne deres originale NOHAB tegninger.
Nogle af numrene bliver som reskins, men andre er så forskellige, at der er tale om egentlige nye modeller - så det ER et ambitiøst projekt.
Den første serie bliver DSB Litra MY 1101 - 1104.
Vi vil også gerne lave de enheder der efter DSB solgte sine brugbare eksemplarer fra gik til forskellige private baneselskaber. Derfor er alle fotografier af disse meget velkomne.
Som udgangspunkt vil modellen have Aurans F7 cab, men dette er selvfølgelig kun indtil jeg er færdig med at bygge den rigtige NOHAB model. Har man købt en model med default cab, vil man naturligvis få tilsendt den rigtige cab uden omkostninger. Angående cabs er fotografier af disse ligeså velkomne som de allerede nævnte, fordi jeg kan forestille mig at der kræves forskelligt ekstra udstyr for at køre på "udebane".
Og sluttelig et lille billede fra produktionshallen: