Jag håller faktiskt oxå på med spårvägen i göteborg... Är en Göteborgare från början men bor i gävle numer men spårvägen finns ändå kvar i mitt hjärta! Jag har i stort sett gjort klart de östra delarna i göteborg men jag har mycket kvar... Lite tips (om du inte redan känner till dem) är att ladda hem modula Cit2004. Faktiskt ett riktigt bra tillägsprogramm yill trainz som är gjort just för att man ska kunna ha spårvagnsnät! Spelet innehåller 2 spårvagnar som är helt okej men framförallt så innehåller spelet en massa byggnader som inte tar så stor kapacitet i laddning. Det följer även med några rules som är användbara och som förenklar när man väl ska lägga linjer. Istället för att behöva fylla i varje station för sig ch vad tåget ska göra där så räcker det med att klicka på vilka stationer sträckan ska ha så kör den dom automatiskt... Riktigt bra program alltså!
Om jag dessutom får passa på att ställa några frågor så skulle jag vilja veta om det är nån som har gjort nån ommålning på någon gbgspårvagn! om det är så kanske man skulle kunna få ladda hem den!
om det är nån som är intresserad av att byta landskap på spårvagnsnätet så är jag idel öra men då måste ni oxå tala om hur man gör för att skicka de filer som behövs (är inte så haj på det där )... Mvh Johan wikström
|