Svårt att säga exakt. Det som stör mig är att man endast kan få med trådar och inlägg som inte är arkiverade här.
Det finns dock en mod till snitz som gör att man kan göra akrkiverade trådar till vanliga och därmed skulle vi få över ännu fler inlägg till det nya. Denna manöver är dock lite omständig.
Hur ofta används/tittas det på de arkiverade trådarna?
I alla fall. För de som vill testa (blir en tämligen publik test) så byter ni ut ordet
forum till
plaintest istället i den URL ni just nu har. Då kommet ni till det nya. Anledningen till att jag inte vill skriva ut länken i klartext är att då hittar sökmotorerna länken och kan också komma in vilket jag just nu inte vill.
Det ni behöver göra är att få ett nytt lösenord skickat till er via mail innan ni kan logga in.
Sedan får ni gärna posta test-inlägg så att vi ser att det fungerar som det ska.
Äldre bilder som är uppladdade visas inte då sökvägen är fel. Detta kommer självklart vara ordnat när det blir skarp drift.
Och som sagt, skriv inte länken i något inlägg här.
Jag har skapat en tråd i off-topic i det nya forumet där ni kan posta om frågor/önskemål/kommentarer
Observera att det inte är någon mening med att skriva "riktiga" inlägg likt som dagligen görs här utan det är mera en test nu för att se att funktionaliteten är där. Samtliga inlägg på det nya kommer raderas när det är dags att byta forum och en ny import kommer göras när det slutgiltiga bytet blir av.