Visa ett inlägg
Gammal 2005-04-06, 10:08   #14
Mazz
Hedersmedlem

Reg.datum: Sep 2001
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse
Ja, som sagt. Min rutt jag har byggt på ett tag, T-banerutt, den vill inte fungera helt.
Det började med att jag byggde denna rutt på en annan dator, men när den datorn gick sönder, lyckades jag rädda rutten efter att hållit på ett tag. Nu bygger jag rutten på denna dator. Men det är nu jag har problem. Rutten fungerar att öppna i RE. Men när jag har gjort någon ändring och ska spara så får jag det härliga "Don't send error"

Jag hade råkat placera ut "Plattform" ( Siding ). Men nu tog jag bort dom för att jag gissade att det var dom som var problemet, men när jag skulle spara så gick det ändå inte. Då tänkte jag att det kan vara någon aktivitet fil som kan ligga kvar, efter att jag testat rutten.
Å det var det så jag tog bort dom.

Men fortfarande samma resultat med Re.
Eftersom vi har så duktiga Rutt-byggare här så hoppas jag att det kan finnas någon lösning på detta. Jag vill gärna inte börja om.............
Nya frågor:
  • Det gick bra med rebuild, sa du. Efter lyckad rebuild, kan du spara?
  • Har du kollat så att du inte av misstag saknar nån mapp? Har du tagit bort aktiviteterna såsom de filer som är i mapparna och låtit dessa vara kvar? Om inte, så smäller det...
  • Tror inte du nämnt om du kan köra din rutt över huvudtaget, kan du det?
  • Kan du skapa en ny aktivitet?

www.banbyggarna.se ... ... ... www.nbvj.se
Mazz besöker inte forumet just nu   Svara med citat