Hej!
Jag vill bara berätta lite om min resa till Bulgarien....
Jo, det började bra med att flyget var i tid. Vi landade i Burgas sent förra Lördagen (Kom hem i förmiddags, lördag)...Vädret var väl så där...
Åkte med världens sunkigaste buss till Sunny Beach och inkvarterades på ett bra hotell...Förhållandesvis bra eftersom vi hade tagit en sista-minuten!!!
På söndagen var det taskigt väder och då tämkte vi att vi tar bussen till Burgas och kollar hur det ser ut i denna stad...Åka buss i detta land är en upplevelse

...
Vi stannade vid järnvägsstation och då tänkte jag att man kunde plåta en del av de Bulgariska tåg som stod inne...Sagt och gjort, fram med kameran, på med den och ERROR! lyser i displayen...Försökte igen men samma visa...
När jag kollade närmare så var det minneskortet som hade havrerat och när jag tog ut det (XD-kort) så satt den lilla biten med kontaktytan kvar i kameran..Vad göra?
Jo ut i denna stad och leta efter en butik som sålde kameradelar, men numera så är Bulgarien ett turistland och vad finns i sådana länder om inte en massa krämare som säljer krimskrams...Tyvärr så hittade jag ingen butik som sålde minneskort så detta blev en resa utan några foton...
Men annars var resan bra med billig öl och mat, har varit där 2 ggr tidigare och kan varmt rekommendera detta land...
MVH Kenneth