Visa ett inlägg
Gammal 2005-07-25, 08:45   #10
knebert
Medlem

Reg.datum: Mar 2003
Skicka ett meddelande via MSN till knebert
Standard Bulgariskt väder...

Hej!

Javisst det blev en bra resa till slut i år ochså, men jag hade önskat mej lite bättre väder...men men man fick komma ner till beachen emellanåt ochså...

Jag kan berätta att de andra 2 åren jag har varit i detta land om vi nu skall ta vädret så har det regnat och åskat och blixtrat om vartannat...

Tänk er ett land med underdimension på systemet som skall ta hand om vattnet som kommer uppifrån...Ok, de bygger en massa flotta hotell och sådant, men det handlar om att ta hand om resten ochså...

På strandpromenaden (första året) så när detta oväder hade dragit förbi (varade i 2 dagar, regnade ej hela tiden) så, om man tänker sej barnvagnshjulens höjd, mycket vatten var där...Och ännu efter 2 timmar så hade ej detta vatten sjunkit undan....

Det finns så mycket man kan berätta om detta land, ett bra land att semstra i och framförallt billigt. Men det är ju en massa märkesplagiat dom säljer i de här turistorterna...Bulgarerna bara sitter och tittar på alla dumma turister som flockas runt stånden där de står och säljer diverse krimskrams...

MVH Kenneth