Visa ett inlägg
Gammal 2005-11-18, 13:23   #78
Mazz
Hedersmedlem

Reg.datum: Sep 2001
Standard

Lite ny plan, då... Tror det är en ganska vettig justering, dessutom. Så här är planen nu:

Som ni möjligtvis noterat, så ska jag ha ut lutningsvisarna där dom ska vara. Ett arbete, som tar ganska lång tid att få fram rätt värden på skyltarna, men i mitt tycke givande. Men, jag rundar av det hela med att skyltsätta endast den norra grenen av GDSJ, då dessa skyltar är klara så gott som.

För den som delar min uppfattning och gillar lutningsvisarna, kan själv komplettera banan med dessa. Jag kommer såklart att göra klart skyltarna för hela GDSJ, men lägger då upp dom som ett kompletteringspaket, tillsammans med instruktion var dom ska stå. Det är en lätt operation, då det redan står postlådor på de ställen där det ska vara en lutningsvisare... Pittoreskt inslag i rutt-miljön, helt enkelt...

Jag hade även tänkt att jag med ordning o reda skulle ut med rutten på en beta-test, men det skippar jag oxå... Jag har ju redan haft den ute på alfa-test och fick in några bra kommentarer från dessa testare, mycket tacksam för det! Men, i ärlighetens namn, så tror jag inte att en beta-test skulle ge något större, skulle det vara nått så får ni fixa det själva. Det är ju en rutt som vänder sig til byggare, inte en färdig rutt att börja göra aktiviteter i... Beta-testning är ju mer relevant när det är färdig rutt det handlar om...

Så, jag tror det här är en bra avrundning, bättre att ni får sätta klorna i rutten nu. Kul har jag haft hela tiden under bygget, jag lovar.

Ska försöka sno åt mig tid under helgen att sätta fast de skyltar på norra delen, så kanske man kan få ut rutten under nästa vecka.

EDIT: Och förresten... Denna planändring mest för att jag tagit mitt förnuft tillfånga och ska förverkliga några andra gamla projekt som legat o grott ett bra tag... Blir bra komplement till GDSJ, dessutom...

www.banbyggarna.se ... ... ... www.nbvj.se

Senast redigerad av Mazz den 2005-11-18 klockan 13:44.
Mazz besöker inte forumet just nu   Svara med citat