Visa ett inlägg
Gammal 2005-11-27, 13:43   #3
Mazz
Hedersmedlem

Reg.datum: Sep 2001
Standard

Var o en är väl salig i sin tro... vad du tycker om klotter är ju din ensak.

Ser man s**ten varje dag, så skulle det inte pigga upp direkt att även se modeller på detta forum med dessa förebilder direkt, trots att verkligheten ser ut så. Blir påmind om hur verkligheten ser ut ändå in real life, så jag behöver inte se det här oxå. Vägen att bli av med eländet tror jag inte ett dugg på att visa "hur fult det ser ut"... Utövarna ser det inte på det sättet...

Att acceptera att klotter finns och på ett sätt legalisera det genom att visa och göra skapelser på detta forum, skulle ju jag helst slippa då. Det handlar ju även om vilket "ansikte" vi vill ge av detta forum utåt och det är ju ingen enskild sak att avgöra, det är de forumansvariga som avgör.

Dessutom är det så att vi då och då, olika utövare på forumet, samarbetar både med museer och järnvägsproffesionalism och refererar då till detta forum och jag skulle inte vilja komma i situationen att i sådana sammanhang behöva förklara varför vi visar bilder på sånt som de flesta helst skulle önska att det inte fanns.

Men, som sagt, man tycker olika... Det är vad jag tycker, så jag får väl titulera mig "åsiktspolis" oxå då... Vari polis kom in vet jag dock inte, ett forum är väl bl.a till för att vädra åsikter...

www.banbyggarna.se ... ... ... www.nbvj.se

Senast redigerad av Mazz den 2005-11-27 klockan 14:39.
Mazz besöker inte forumet just nu   Svara med citat