Visa ett inlägg
Gammal 2006-02-04, 01:04   #118
knebert
Medlem

Reg.datum: Mar 2003
Skicka ett meddelande via MSN till knebert
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Håmacon
Jag bockar mig för dina synpunkter Mazz!

Vågar dock inte släppa jobbet med Utopiabanan innan den är klar för det är väl på det sättet att när man väl startat något nytt, då är det gamla lätt förlorat?

Sen skulle det ju inte vara fel att försöka lära sig lite G-max också...
Det roligaste med dessa simulatorer tycker jag är att man knappast aldrig någonsin blir riktigt fullärd eller färdig, det finns hela tiden nya utmaningar.

Håkan
Hej Håkan!

Jag kan hålla med dej på dessa punkter. Ok, jag sysslar med MSTS men synpunkterna är desamma.
Jag håller på med en bana och tyvärr så har den väl kommit lite efter nu en tid eftersom jag bygger lite i TSM och det tycker jag är skoj, sen får man se hur länge det håller...Så att börja på något annat är "livsfarligt" i dessa kretsar...

Jag kan ochså hålla med dej att man blir aldrig fullärd...Alltid är det något nytt som dyker upp som kräver att man tänker till lite extra för att få det att fungera som det skall. Jag tror att även de mest rutinerade banbyggarna och även objektbyggarna lär sej något efterhand dom ochså...Så detta är ju verkligen en utmanande sysselsättning som man har, bara tex att bygga en bil i TSM och sedan få ut den i MSTS är en utmaning och utmaningar är ju som bekant till för att besegras..

Lycka till med fortsättningen av rutten

MVH Kenneth