Citat:
Ursprungligen postat av Benjamin Andréasson
Hejsan,
Som en totalt jä*la Mac älskar så kan jag faktiskt säga att den är bra  Eller i alla fall jag tycker det. Jag använder en Ibook G4 som jag är grymt nöjd med. Alla får tycka vad dom vill vad det gäller Mac eller vanlig Pc. Det är en smaksak. Visst mina kompisar klagar på att det inte finns lika många spel men det klarar jag mig utan. Men man kan ju alltid köpa med Viritual Pc så har du Windows på den också.
Jag har dock inga större erfarenheter mer än att jag har testat den ett par gånger i butik och ännu fler gånger hos en kompis. Den har aldrig slutat fungera dom gångerna.
Om jag själv skulle valt hade det direkt blivit den. Men det är ju inte mitt val.
Jag kan bara säga att jag tycker den är bra.
|
Tack för ditt inlägg. Det jag funderar på är deras CPUer, de anger ju rätt låga Ghz siffror men som vanligt med Mac så går dom väl inte att jämföra med PC.
Har tittat på "mitten modellen" Den som har lite snabbare CPU och större HDD, men inte DVDgrillen. Får se hur det ter sig, det är ganska långt kvar tills man ska köpa nån isåfall.
Dessutom så ska den främst användas till bildredigering och annat kontorsjobb, så att det inte finns så många spel till Mac gör mig inget.