Visa ett inlägg
Gammal 2006-03-07, 00:41   #7
Mazz
Hedersmedlem

Reg.datum: Sep 2001
Standard

från din rutt som är problem, ta bort alla aktiviteterna och det gör du i följande mappar:

- ACTIVITIES
- SERVICES
- TRAFFIC

Jag gissar att du inte har gjort något med rutten i RE, så då kan du spara patharna om du vill.

Efter det får du göra ny aktivitet och testa om det fungerar.

har du jobbat länge med aktiviteter, du antyder det i din fråga, flytta då dessa till en temporär mapp. Fungerar det med raderade aktiviteter, får du fundera på om det va nått speciellt du gjorde när det plötsligt slutade fungera, där finns för övrigt alltid svaret vid problem. Raderat några fordon eller consists? har du gjort det och aktiviteter vil använda sig av de consists som du raderat, så är det send to Bill som gäller...

Få saker händer oförklarligt och försök tänka på vad du gör i synnerhet om man är o meckar med filer. Var alltid preparerad att kunna backa en åtgärd. En av min anledning varför jag aldrig kör en installationsfil på något, man bör ha koll på vad man stoppar in... Så, man kan backa bandet... Då behöver man aldrig installera om heller... grejer som kommer med installationsfil brukar oftast hamna i papperskorgen om jag inte är mycke angelägen... Och det är sällan jag är.. Om jag ändå gör det, installerar jag skräpet på annan dator och flyttar sen manuellt över det nya...

www.banbyggarna.se ... ... ... www.nbvj.se
Mazz besöker inte forumet just nu   Svara med citat