Ursprungligen postat av Jonmpa
Tack Snälla, säger jag till er som gillade bilderna och till er andra säger jag att jag inte vill eller orkar bli bättre än så där, jag är i sjunde himlen så är det bara, detta är det bästa jag kan och bilden är redigerad och upprättad i Adobe Photoshop bara så att ni vet och mer efterbehandling klarar jag inte, jag vill vara på amatör, hobbynivå och inte gå in för det med hela min själ, då slits den ju till slut, jag har ju en del annat på spisen också, jag ansträngde mig till det yttersta sen får ni säga vad ni vill, men det är tråkigt att ni aldrig blir nöjd verkar det som om ni så får halm på golvet som Bacil Fawlty sa, jag tyckte det låg en del i det faktiskt, skämt åsido, hur som helst är detta mina mest älskade bilder sen jag började med detta nöje 2002 med en APS, sen en skräpdigitalare, den sämsta jag nånsin sett, Kodak Easy Share 4200, men priset var lågt, sen en Konica Minolta Z2:a Och Sen en Z6:a och nu har jag nått mitt mål, Varje Amatöfotografs Dröm som det stod i nån annons Canon Eos 350D, dessa milimeterfel som nu är kan bero på att jag är darrhänt och spänd när ett fotoobjekt är på gång, dessutom är jag skelögd, där kom det fram också, kanske den största anledningen till att bilderna inte blir 100% rak, men enligt mig har dom flesta varit någorlunda rak hela min fototid och dessa bilder är som sagt upprätade och autojusterade, så det så!!!
Mvh Johnny Nilsson
|