Visa ett inlägg
Gammal 2006-06-04, 15:59   #1
Pierre
Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard Inredningshjälp

Som titeln säger behöver jag hjälp (och tips) att inreda mitt vardagsrum. Sen jag fick hem lcd-tv´n och flytta ut datorn, så behöver jag möblera om och kanske även skaffa lite nya möbler!? Ny tv-bänk skulle jag vilja ha och nått att förvara dvd-filmer i... Kom gärna med förslag här! Får inte kosta hur mycket som helst, så t.ex. Ikea-möbler går bra.

Det jag har nu:

32" lcd-tv, dvd, förstäkare, cd-karusell, center och 4 golvhögtalare. 3- och 2-sits soffa. fåtölj. soffbord. barskåp 85x44cm. 2 konstträd 160 och 120cm höga.

I sovrummet har jag ett skrivbord 160x80cm (där jag hade datorn förut!), sängen och gamla tv´n. Kanske kan man använda skrivbordet i vardagsrummet också???? Eller flytta nått i vardagsrummet till sovrummet?

Skulle gärna vilja slänga ut sofforna och köpa 4 tv-fåtöljer istället (eller 2 fåtöljer + 2-sits soffa). Såg på Halens att dom hade bra pris på deras fåtölj som heter Cinema ( http://www.halens.se/ProductPage.asp...542&pid=010133 ). Ser sköna ut!

Skickar med en bild på mitt v-rum, så kan ni inreda det, om ni vill!? OBS! Bilden är i måtten 520x370!
Bifogade bilder
Filtyp: jpg v-rummet.jpg (40.9 KB, 89 visningar)