Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-20, 15:11   #67
GBGtram
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2009
Ort: Hisingen
Inlägg: 776
Smile session

Citat:
Ursprungligen postat av Nils Blid Visa inlägg
Även jag saknar massor - men framför allt har jag ingen räls. Det kanske du kan fixa tämligen omgående. Jag ser också att du inte bygger i både route och session utan endast i route-läget. Hur konfigurerar du då signalerna?

Men du har verkligen lyckats krympt banan på bredden på ett utmärkt sätt och längden är imponerande.

Nisse

Nisse
Tack, men jag bygger med en session men håller på att jobba så Al-tåget inte krockar asså ibland vill tåget fastna vid en station, ex Lisebergsstation ( under jord), de upptäckte jag när de varken gick några Pedeltåg till Kungsbacka eller nåt Ö-tåg... bara utan anledning sedan måste man manuellt fixa detta, sånt jag jobbar med. Så jodå en sån session finns, släpper den när jag löst alla fel eller så gott som.

Men är ledig idag och imon så ska passa på nu redan idag att slänga ihop alla filer som ni behöver , speciellt rälsen då ( V-rail.....) heter de mesta av spåren.. Allt är byggt i TR2009 så kan inte garantera att rutten och S. funkar på äldre eller nyare versionen typ TR12.

EDIT 2 : Här finns filerna länke ligger även på Downloads tråden http://www.mediafire.com/folder/52io4r1pla4ic/JIV
__________________

-En av grundarna-
Markus

Konduktör på Ringlinien
Rangerförare på Spôrvägen

Senast redigerad av GBGtram den 2013-08-20 klockan 17:05.
GBGtram besöker inte forumet just nu   Svara med citat