Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-14, 09:00   #33
bear
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2006
Ort: Stockholm
Inlägg: 531
Standard

Själv har jag pyntat in $500 AUD (3500 kr) med förhoppningen om en möjlighet att faktiskt kunna vara med och påverka så att produkten blir riktigt bra. Det är inte så mycket pengar ändå med tanke på hur mycket tid man trots allt lägger ner på trainz.

Det innebär ju att jag (Under NDA) kommer att förhoppningsvis kunna ha viss påverkan redan under spec. skrivning och alphatest. Ni här som har haft mig som betatestare vet ju ungefär vad det innebär.

Kanske är det som Nils säger att möjligheten att påverka inte kommer att finnas i verkligheten men då har man i alla fall bidragit med resurser till nästa generation av trainz.

Svenolov, var fick du möjligheten att välja funktioner redan nu? Jag har uppfattat att det skulle komma efter att kickstarter var avslutat.


Citat:
Ursprungligen postat av svenolov Visa inlägg
Nu har jag gjort en "kickstarter" insats. Jag började med $100 AUD. Jag kan ju alltid ändra min insats innan den 18 december i år.

Jag valde "belöningen" boxad version av Trainz: A New Era - SENIOR ENGINEER. Då får jag också tillgång till betaversioner och kan vara med och påverka i vilken ordning allt ska utvecklas, mm.

Jag valde också följande två funktioner (av fyra) som jag vill ha med i första utgåvan: A och D.

EDIT: Jag undrar vad summan av insatserna kommer att hamna på när USA vaknar upp i morgon? Trainz: A New Era - Kickstarter
__________________
"Till Statens järnvägsbyggnader skall antagas frejdade ingeniörer vilka föredra det tillräckliga framför det fullkomliga"
-- Nils Ericson
trainz.datorsystemdrift.se
bear besöker inte forumet just nu   Svara med citat