Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-14, 15:33   #35
svenolov
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2004
Ort: Lom - Norway
Inlägg: 1 272
Standard

Det här handlar inte om att köpa något. Det handlar om att utveckla Trainz vidare, och som vi vill ha det.

Om ni vill att Trainz ska utvecklas, så kan ni sponsra projektet. Ni behöver inte välja någon "belöning". Alternativet för N3V vore kanske att gå till ett riskkapitalbolag (med vinstintresse) och fråga om pengar. Utveckling kostar pengar. En miljon SEK är lite pengar i sammanhanget för en sån här stor satsning.

Ni kan avvakta och vänta med att köpa produkten senare, om ni tycker att ni "köper grisen i säcken". Eller så kan ni vara med och sponsra projektet - utan vinstintresse.

Citat:
Ursprungligen postat av lan Visa inlägg
...
Jag tänker inte betala in något för att "köpa grisen i säcken" heller

Jag är stark kritisk mot N3Vs marknadsföringsmetoder, men det är ju upp till var och en att sponsra ett utvecklingsarbete som kanske rinner ut i sanden. N3V villl ha in ca. 1 miljon kronor för att ens fortsätta
Jag säger inte mer.
Citat:
Ursprungligen postat av Nils Blid Visa inlägg
Håller nog med LAn. Med hjälp av min knaggliga 60-åriga skolengelska har jag tragglat min igenom N3v:s lysande skickliga reklam - men vad är det man bjuder på egentligen?
...
Det kanske viktigaste inslaget är rätten (mot betalning!) att få yttra sig om betatester. Den rätten är dock precis lika värdelös, som en opposionsriksdagsmans rätt att lägga en motion till riksdagen (läs regeringen). Om konten att lyssna skriver N3v inget om.
...
Nisse
__________________
svenolov

I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse).

Senast redigerad av svenolov den 2013-11-14 klockan 15:48.
svenolov besöker inte forumet just nu   Svara med citat