![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
jag undrar hur man ska växla ihop 12 spår på ett bra sätt. jag måste behålla alla 12 spåren eftersom de går till en terminal och sen går det ut 12 spår från varje ände av terminalen. sen har jag dessa spår gå ut i olika iportals. men hur gör jag för att växla ihop dessa på ett vettigt sätt. allstå..alla spår ska kunna ta sig till vilket spår som helst..spår 1 ska kunna ta sig till spår 12 oc hså vidare. jag har skickat med en bild på mitt försök som jag är missnöjd med. ser nämligen inte klockt ut. och det är bara endå hälften av alla växlar jag har lagt ut lol
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|