![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Hej.
Som tråden heter har jag problem med KL's X40 som ni kan ladda ner här: http://www2.ekeby-ktv.net/1607/X40.zip . Problemet som jag har stött på är när jag startar en Msts rutt, och under laddningen kommer det upp ett felmeddelande om att X40's engfil är fel/problem med. Sitter ochså och pular med en aktivitet, med just X40. Och där har jag ochså problem med tåget. När jag i aktiviteten stannar vid en station kommer det inte upp att man ska trycka enter för att ladda/lämna av passagerare. Varför? Jag har förstått att det någonstans i engfilen ska stå (100.0 passagerare) eller något liknande. Vad är det som gör att det inte fungerar? ![]()
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|