![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Visa resultat för omröstning: Kommer GDSJ till användning? | |||
Ja, jag bygger aktivt nu |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 6.90% |
Ja, jag bygger, men andra saker går före just nu |
5 | 17.24% |
Nej inte än, men jag kommer att göra |
5 | 17.24% |
Nej, RE är för knepigt att bygga i... |
11 | 37.93% |
Nej, inte alls intressant |
2 | 6.90% |
uhh... Vad är GDSJ?? |
1 | 3.45% |
Ointressant, eftersom jag inte sysslar med MSTS |
1 | 3.45% |
Kör på GDSJ men har inga planer att byyga |
2 | 6.90% |
Antal röster: 29. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Lite nyfiken på hur det föll ut med GDSJ, om det byggs nått på den eller om ideen kanske inte va så bra... Här är link till ursprungstråden:
http://217.197.57.186/forum/showthread.php?t=8829 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Mja, efter min ominstallation av datorn så har tyvärr inte Msts installerats.
Har inte tid just nu, Annat går före. Ska försöka bygga lite inom en snar framtid.
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hmm eftersom jag har lagt min röst vil jag också ge en förklaring. Rösten blev nej inte intresserad. Jag är inte intresserad av att bygga på rutten då jag helt enkelt tycker det är roligast att bygga spåren. Något som jag däremot skulle tycka vara utmanande är att få en bit landskap med alla tillbehör utom järnvägen. det skulle vara mycket utmanande...
Mvh Magnus Backman |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Även om jag nu skrev att jag är "aktiv byggare" så skulle jag hellre vilja säga det att jag bygger när tid och lust infinner sig.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Ja denna fråga om man bygger på GDSJ? Jag kan säga så här att när jag uppdaterat burken kommer jag att bygga på denna rutt... Anledningen att jag inte bygger nu är att med nuvarande burk så blir det rejäla hack emellanåt. Men bygga på rutten kommer jag att göra, men när det blir ingen aning... Dessutom så har jag lite andra projekt på G som skall göras klart... MVH Kenneth
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]()
Ja du Mazz...
Jag har inte tittat på GDSJ alls, du förstår säkert att jag har kul med min DEMEX och har fiffat till ett annat landskap att snida på. Kan nog sälla mig till skaran som Magnus_y1 tillhör; Den största utmaningen och tjusningen är spårläggning (när man väl fått till ett bra landskap). Grundidén med GDSJ vill jag dock inte racka ned på - En bra Nybörjarvariant, där man så sakteliga måste komma in i RE:ns funktioner.
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Tack för era kommentarer o röster!
![]() Mycke skoj att se att den på ett eller annat sätt kommer till nytta hos nåra. Jag hade inte väntat mig att det skulle byggas o grejjas på bred front, men att se det här resultatet va mycke skoj. Att rävar inom spårläggning och ruttbygge skulle attraheras av rutten hade jag kanske inte väntat mig... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|