![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 5 814
|
![]()
På Aurans "Content creation"-forum kan man hitta mycket spännande läsning.
Mike10 har testat att bygga växlar som egna 3d-obejkt och fått dem att fungera. Han är ännu bara i ett tidigt stadium men det här ger ju verkligen oanade möjligheter... Här nedan ett screenshot av vad han gjort. ![]() Vill ni läsa mer så läs här http://www.auran.com/trainz/forum/sh...threadid=19189 /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Verklighetstrogrna växlar och korningar? | lan | 3D-design - Trainz | 2 | 2004-02-29 19:49 |
Ruttbygge (objekt) | knebert | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-06-10 14:40 |
Begränsning av objekt????? | Pierre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 5 | 2003-03-25 18:16 |
Hjälp, hur gör jag. Växlar. | Bengan | Landskapsdesign - Trainz | 17 | 2003-01-12 14:41 |
Nya objekt från Tomas finns för nedladdning... | Janne | 3D-design - Trainz | 2 | 2002-12-02 16:09 |