![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
HEJ! Jag har Trainz classics och den har en fabriksbyggd bana som heter Modula city och den innehåller en spårvagnsdepå med portar och depån finns i listan i spelet för stationer och byggnader, men sätter man ut den depån i sin egen bana blir inte portarna med av nån anledning, vart kommer portarna ifrån och vad heter dom? Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Kan det inte vara så att dom är scriptade? Välj frågetecknet och tryck på byggnaden. Då kommer det upp en ruta som det kanske står något i.
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
HEJ! Det hjälpte tyvärr inte. mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Gå in på Mondula banan och "plocka isär" den och kolla vilka delar lokstallet är uppbyggt av. Glöm inte att du inte får spara efteråt bara
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
HEJ! Jag förstår, men vad menas med "plocka isär"? mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Du går in i bana och flyttar på lokstallet och ser om dörrarna sitter ihop med själva stallet. Jag kör TRS 2006 och har därmed demo av Modula City och jag fattar inte alls hur den är uppbyggd. Av splines som inte är splines och av objekt som inte finns. Men det är ju värt att testa!
![]() Lycka till!
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|