![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej
Har byggt en 7m hög banvall i blender och exporterat den till trainz efter att gort materialbeskrivning som man skall göra. I exporten finns inga larm alla filer finns med tillsammans med texturen. Inga larm vad göller installationen till trainz 2009. I survyor kan jag göra allt vad som skall gå med banvallen. Kan höja den, skapaen växel mm. Det borde bevisa att den finns men vill inte visa sig. Skickar med bild och config. Om någon har ett förslag så hör av er. Tack! PS. Har lånat en config av Emges smalspår grus med egna värden inlagda. Har även provat med att lägga in tagarna chunky_mech mstand_tex och chunku_info xxxxxxxxxx Då uppstod ett larm som består av att dessa tagar inte till kind track. Så dem tog jag bort igen. MVH LokKalle CONFIG TILL BANVALLEN NEDAN kuid <kuid:78090:25753> kind "track" region "Sweden" type "Rails" rgb 200,150,150 length 4 istrack 1 width 18 bendy 1 mini 43 obsolete-table { } description "Sv: Räls med grus ballast och träslipers. 22,8kg/m, 891mm/3 Svenska fot spÃ¥rvidd En: Rail with gravel ballast and wood sleepers. 22,8kg/m, 891mm/3 Swedish feet gauge" category-class "TR" category-region-0 "SE" category-era-0 "1900s" asset-filename "7mbanvall1435.IM" username "7mbanvall1435" kuid-table { }
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Vad ör det för banvall? var finnns den att få tag på?
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej Günter 2.
Banvallen finns bara hos mig än så länge. Skall försöka få rälsen synlig. Hoppas någon kan komma med tips om varför den inte syns. MVH LokKalle
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|