![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Hej alla.
Nu måste jag ställa en fråga igen till er alla som är duktig på detta. Håller på att försöka göra en bana (1000 ggrs försök) när jag hade XP fanns den ju i World/Custom med mitt idnr. Men nu har jag Vista så nu finns den varken i Custom eller Download med mitt idnr. Har matat in id i Edit. Vad kan det vara för fel ? (Har fortfarande 2004). M.V.Trainzhälsningar Coffiehans alias H-E Hedström |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]() Citat:
Tro jag har en lösning på ditt lilla problem. Du kan göra så att du höger klicka på din ikon å trycker kör som adimistratör så fungera det nog den kan oxå lika på egenskaper. Hoppas det kan hjälpa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Hej Igen
Gjorde som du skrev men då försvann banan, sen gick jag in som vanligt då kom den igen. Men hur ser jag den i mappen så att jag kan spara, till USB-Minne M.V.Trainzhälsningar Coffiehans alias H-E Hedström |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |