![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! jag får inte å fungera med signaler jag vill att loket ska åka in till vänster men det gör inte det,den stannar då sen står det waiting for track clearance
bifogar bilder gubben50 --------- John.P Senast redigerad av gubben50 den 2012-11-08 klockan 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Växeln 4120, den vänstra på nedre bilden ser konstig ut, har du 2 gröna pilar på den eller är det en synvilla?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Ja, förmodligen har du inte tagit bort orginalspaken innan du placerade ut den svenska varianten.
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Få tacka för hjälpen jag hadde råkat lägga ditt en en osynlig växel där
hor är det med dom demo signaler fungera dom ? gubben50 --------- John.P |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Alla demosignaler fungerar funktionsmässigt som de ska. Det är bara 3D-modellerna som är demo.
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hej! finns det någon instruktion till dom
gubben50 --------- John.P |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |