![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2011
|
![]()
Som topic lyder behöver jag hjälp med installationen av Tunnelbana c20 till Trainz2006 som jag laddat ned från svoyager.com
När jag väl laddat ned det stora paketet kommer det i ett format som kallas .cdp vilket inte kan vara helt rätt misstänker jag. Vad gäller keyboard filen så vet jag heller inte om jag gjort rätt. Jag tog den ordinarie filen och döpte den till keyboard1 och klistrade sedan in den jag laddat ned. Själklart har jag också problem med layouten och där står det helt still. Snille som man är på sådana här installationer så kommer jag inte så långt. Vill gärna veta vad jag gjort för fel vid downloaden av den första filen samt hur man får in layoterna. Svar uppskattas mycket! |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|