![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Har försökt ett antal gånger (många faktiskt) att installera 2009 SP 4 (41844-44653). Får alltid upp en mindre trevlig ruta (bifogas här under). Har prövat med felsäkert läge. Har också prövat, enligt Aurans anvisning, att tömma tempfoldern samt koppla bort Internet.
Inget hjälper – kan någon hjälpa? Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]()
Prova att lägga in patchen manuellt. Jag fick göra det för att det skulle fungera för mig.
du ser på bilden hur jag menar. Sen startar du patchen där ifrån.
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tack för hjälpen. Patching rullar på.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Lade in SP4-filen i Program files/Auran/2009, dubbelklickade - och då blev det fart på patchingen. När jag sedan öppnade den nya versionen orkade datorn (processorn) inte med. Måste nu återgå till 3.1, vilket lär väl innebära att jag får installera om 2009.
Livet leker, hurra! Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]()
Har du kört extended database repair innan du provade att starta spelet igen. Kan vara en bra ide`
![]() |
#6 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Lägger patchen i Trainz-mappen och kör den därifrån. Har fungerat klockrent, varje gång för mig (än så länge).
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Problem att få igånmg Surveyor/Driver. Drog ut brdbandskabeln - och då fungerade Trainz. Ska titta närmare på brandväggen.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|