![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej
Vem vet något om 3dmax? Är det dyrt och har man någon större nytta av det i stället för Gmax till Trainz? I alla fall kan de som är intresserade få prova en månad med som det enligt dess svenska forum verkar vara fullversions-demo. http://nct.discreet.com/fulfill/0049...840e04168b31-3 LokKalle KAH |
![]() |
|
![]() |
#2 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Demot är gratis och är en fullversion i en månad (sen är det ingenting...), har det själv, Däremot är, precis som Tomas säger, fullversionen svindyr (har hört 40 000kr)
//Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#4 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() Det är ju möjligt att renderera bilder etc. Du kan ju göra texturer också![ ![]() Men priset är hemskt. Vet inte vad man får ge för v6.0 men jag har v 2.5 begagnat och inte vart det billigt Sen så är det så jäkla mycket menyer och saker som är nytt från v2.5 till 5.0(läs 6.0!)*[B)] Du skulle kunna gå vilse i menyerna![:0] * Har testat 5.0! ** Skulle någon ha ett demo på "3d studio WIZ" så säg till! ![]() den versionen måste knäcka! ![]() Olaf Lindström, Olis |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Nja, 3Dstudio är väl billighetsvarianten av 3Dmax har ajg för mig...
//Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#6 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() Min version heter: 3d studio MAX! Förklarar en del va?[8D] Finns det en version utan MAX så har jag missat det totalt![|)] Olaf Lindström, Olis |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|