![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Har någon på forumer gjort sermaforer? Jag håller på med en svensk rutt och vill prova med att byta ut signalerna mot sermaforer. Jag har sökt Auran men inte hittat några (vet ej engelska ordet). Tacksam för hjälp.
|
![]() |
|
![]() |
#2 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Semaforer kommer att stödjas av TSR2004! I den "digra?" dokumentation som medföljer (Content creation guide) kommer config.txt och katalogstrukturen troligen att beskrivas. Vi väntar tålmodigt!?
(Jag försökte göra semaformaster (stålfackverk) i Gmax men stöp på att jag aldrig fick texturerna att hamna rätt på både in- och utsidan. Opacity mappningen på båda sidor funkade inte.) LAn |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Tack för informationen, ännu en anledning till att skaffa TRS 2004.
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|