![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Har sedan ett bra tag BHJ, och jag måste säga att det är en otroligt fin rutt! Men när jag ska köra så står det att alla objekt som behövs inte är installerade. Jag har Svenska Tåg 2004 och har installerat allt därifrån. Alla objekt ska vara installerade, så jag undrar varför det blir så här? det är inte så att STW har glömt att skriva upp något som krävs, eller liknande? / Joel |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hur många av er får problem med er dator ibland? | LokKalle | Off-topic | 2 | 2004-02-27 22:33 |
Funderingar kring ruttbygge och lite bilder | Daniel R | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2003-07-26 09:58 |
Problem med att spara i RE | mikael512 | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-01-13 14:25 |
Linux (forts. från "Problem med IE6") | kovacsi | Off-topic | 3 | 2002-09-21 15:55 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |