![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2004
|
![]()
Hej
Jag kämpar på och lär mig genom göra en påhittad bana. Turen har nu kommit till "den stora flygplatsen". Har tänkt mig en underjordisk station för människor med flygplatsen ovanför. Flygbränsle ovan jord på ett speciellt spår. Bilden visar början på den underjordiska stationen. Nästa steg blir att täcka den med något. Nu till frågorna. Är det någon som vet hur man gör så att det alltid är mörkt underjord även om det är dagstid. Tänkte det kunde vara snyggt att täcka min underjordiks station med ett tak som ger mig mörker... Om det nu över huvudtaget går att göra?! Är det någon som har tips på lyktor som alltid lyser, som alltså inte styrs av att det blir kväll? ![]() Hälsningar Richard |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|