![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Turisterna kommer med allt större kärror för var år men denna tog verkligen priset: ![]() 18 meter långt står det att den är(baksidan av släpet) Frågan är om man kör den med busskort eller lastbilskort? Det kan ju säkerligen vistas fler än 7personer som väl är gränsen? Efter att ha visat en kompis det hela så blir jag tvungen att lägga till en notis: Robin Haag i Vrigstad såg detta ekipage före Olaf Lindström och tipsade honom därför om detta... Senast redigerad av Olaf Lindström den 2005-07-08 klockan 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det där var inga dåliga grejer.
Bara att skicka ut ungarna till släpet och sen fram med vitt vin och räkor med stor risk att bli tvungen att leta efter ett ännu större släp efter nio månader. Är den reggad som buss. Behövs DE behörighet och då hjälper det inte att man kan köra tradare. Är den reggad som lastbil så måste man ha CE och då hjälper det inte om man har DE. Bengan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ser att du hitta min lilla husbuss...nja, skämt å sido. Det var det värsta jag sett!!!!
Hade den svenska eller utländska plåtar?
![]() |
#4 |
Admin & STW-member
|
![]()
Tittade lite på amerikanska sidor och hittade den här värstingen.
http://www.campingworld.com/rvs/vehi...60/vid-133881/ Kostar bara 5,6 milj kr ![]() Bland det som finns ombord är bland annat: DVD Navigation system, satellite system, powered window shades, 42" Plasma screen TV.... ![]() Vad säger ni.. ska vi skramla på nytt som vi gjorde med ny server ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Den var brutal Fredrik!
Ja, låt oss skramla. 5,6 milj... hmm, vad kan det bli per person tro? Jo, jag måste bara berätta om husbilen jag såg för några veckor sen. Ja, husbilen var väl inget speciellt stor eller nått, men märket var Joint. Var tillverkaren hippie på 60-talet eller?????
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej, måste helt enkelt visa ett litet ekipage som var till salu här i sverige fåör ett tag sedan, inte illa heller.
Ha en bra dag |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|