![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Har tankat hem SmartFTP v1.5.988 som ersättning för min något äldre version av programmet. Tyvärr fungerar den nya versionen inte riktigt som den ska, jag vet att jag har en fil liggandes på mitt serverutrymme med enligt programmet finns ingenting där. Om någon tror sig veta vart problemet ligger får ni gärna skriva här... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Fick nästan samma problem med den senaste, Smart-FTP sa att det hade skickats men inget kom upp.
Hade en gammal version på skiva (1.0.983) och den funkar utmärkt. 3,2M om du vill testa. Robban |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]() Citat:
Prova att växla mellan dem o se vad som händer. Du kan ju även använda vanliga utforskaren/IE för att logga in och säkerställa att filen finns där.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jag skulle gärna vilja använda versionen som kom innan den senaste, någon som vet vart jag kan få tag i den?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej.
www.smartftp.com finnes version 1.0.983. Hoppas att det löser sig. Titta in på www.pcworld.com och där finnes en annan version. ![]() Trevlig sommar. Mvh. bengt |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej.
Sökte på Google följande: SmartFTP 1.0.983 upp kom denna länk: http://www.smartftp.com/phpBB2/viewtopic.php?t=7945 Det är ett forum som tja,hm ![]() Är Betaversion hoppas att det är okey,Joel. Mvh. bengt |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Hm, den där filen visas inte av någon programversion alls. Ändå har jag flera gånger kollat mitt serverutrymme och fått bekräftat att den finns där. Jag tror inte det är fel på själva programmet, utan att något annat ställer till det. Finns det någon här som känner igen sig och kan hjälpa till?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Jag har också fått problem med min FTP-server. Mitt problem består dock i att jag inte blir av med diverse filer på servern, som legat där ett tag. Dessa filer raderade jag för någon vecka sedan trodde jag, men icke. Filerna är inte synliga vare sig i Smart FTP eller Internet Explorers FTP-läge (eftersom jag raderade dem), men väl på internet existerar dem fortfarande.
Det roliga är att jag inte kan ladda upp någon fil med Smart FTP, vilket däremot går bra med Internet Explorer. Programfel? Låter konstigt, men någon är det som spökar. Jag misstänker att servern fått spel, i och med att jag troligen överskridit den maximala kontostorleken på 10 Mb tidigare, och därför kan jag inte radera dom aktuella filerna.
![]() |
#10 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
- Har du provat att växla mellan PORT/PASV läge? Ett av symtomen är nämligen att filindex inte visas som det skall...
- Är du bakom en proxy eller har webbservern någon cache-funktion? Borde dock inte påverka så länge som en vecka. - Prova nån annan klient, tex: Bulletproof (gratis 30 dar): http://www.bpftp.com/ CuteFTP: http://www.cuteftp.com/products/ftp_clients.asp WS_FTP: http://www.ipswitch.com/
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|