![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Eller är det förbjudet?
Annars vill jag använda denna som min signatur hädanefter Mvh Johnny Nilsson http://www.geocities.com/jan_karrback/tags/VL_X50.gif Senast redigerad av Jonmpa den 2006-03-01 klockan 00:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det är knappast förbjudet att använda en logga som andra använder, men varför vilja det? Själv tycker jag det blir förvirrande när flera personer använder samma logga (då man i första hand identifierar personerna på den!). Så för egen del vill jag ha en logga, som ingen annan använder!
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Men det bror väl på om man får använda en bild som signaturlogga om skaparen tillåtit det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Självklart.
Har skaparen av signaturen tillåtit det, finns det ingenting som hindrar. Men jag instämmer med Pierre. Det är bara jobbigt om flera har samma logga... Jag identifierar personer med den, och har flera personer samma logga så blir det rörigt och jobbigt...
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|