![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Det närmaste jag kommit en tågsimulator är ett trainz demo vilket är väldigt kul då jag funderar på att köpa trainz möjligtvis önska mig i födelsedagspressent men dit är det ganska långt
Min fråga är skulle ni rekomndera Trainz 2004 det finns på Webhallen och jag skulle kunna hämta det där. Eller ska jag önska mig 2006 i Födesledagspressent och i såna fall ska jag önska mig Microsoft train simulator eller Trainz Blir nog att önska sig döm av min förvåning då priset på Pricerunner gällde expansionen svenska tåg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Trs 2004 är det bästa trainz spelet att börja med om man inte har spelet så mycket innan. Trs 2006 är något svårare för en nybörjare så jag föreslår att du köper Trs 2004 och lär dig grunderna för att sedan köpa Trs 2006 då det möjligen har sjunkit i priset också
![]() |
![]() |
![]() |