![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]() ![]() Lämna gärna en kommentar ![]()
![]() |
#2 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Jag tycker verkligen om tänket med att låta blomman tona ut i färg.
Där hade du dock kunnat göra det ännu bättre genom att lägga fokus i blommans verkliga mitt, och låta det tona ut ju längre ut på kronbladen man kommer. Nu är det lite ojämnt, och baserat på bilden som ju är platt. Om du tänkt i 3d här, så hade det blivit helt perfekt! ![]() Ps. Nu är där gulfärg även utanför själva blomman. Jag vet inte om du har jobbat i lager och lagermasker, men det är rätt enkelt att fixa.
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com ![]() Senast redigerad av simonbertilsson den 2009-05-06 klockan 23:54. |
![]() |
![]() |