![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Känner nån till dessa 2 payware rutter som tydligen ska släppas nästa år?
Hitta en tråd med två länkar på the train´s forum: http://www.forum-thetrain.de/phpBB2/...pic.php?t=7569 Men hittar ingen info, mer än pris och release datum!
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
En sökning med Google eller MSN ger inga resultat. Men att en dataspelsfirma i Österrike www.dschungel.at releasar dom som förhandsbokning tycker jag verkar lite skumt. Och någon ytterligare information finns inte heller???
Men om det nu är verklighet att det skall släppas ytterligare två add-ons för MSTS så verkar det ju lovande. |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ja, jag undra också om detta var lurendrejeri från början, men så minns jag några Berlin-objekt som finns på thetrain och screenshoten verkar vara tagna från en rutt...
Om inte bilderna nedan funkar, så sök på Frank Poeddne på thetrain! ![]() ![]()
![]() |
#4 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Verkar ju roligt med en lite äldre bana. Den bilen känns igen från spelet "Mafia" där man tillbringat ett par timmar på att köra just Taxi...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Fick lite mer kött på benen, iallfall när det gäller "1930 Straßenbahn Berlin":
http://www.forum-thetrain.de/phpBB2/...?p=58020#58020 Det är tydligen linje 76/176 som gick mellan Grunewald-Wittenbergplatz-Potsdamer Platz-Alexanderplatz-Lichtenberg-Friedrichsfelde. D v s en väst-östlig spårvägssträckning. Mer kan jag inte hjälpa till med för tillfället. |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Fint, då verkar det inte vara nått skumt... Kul med en ännu en rutt på G!
Synd bara att dom inte kan göra nått under DDR-tiden...
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citat:
2:a världskrigetoch DDR hette (inklusive muren), och det speglar nog kanskse av sig även på ruttbyggarfronten? Eller så kanske det är lättare att göra 1930??? Men det lustigaste är att Ostalgin är kult ändå... Ta t ex Berlin Subway, där kan du hitta "Ampelmann" i trafikljusen: ![]() Senast redigerad av Byggare Bob den 2005-11-23 klockan 07:48. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Det är TML-Studios som gör "Streetcar Berlin 1930",
och med tanke på deras enorma arbete med "Berlin Subway" så borde det bli ett bra resultat. Kommer att distribueras av Train-World/AeroSoft Läs mer här: http://forum.train-worldnet.com/viewtopic.php?t=111 Senast redigerad av Byggare Bob den 2005-12-10 klockan 02:48. |
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack Byggare Bob, för att du har koll på detta!
Enligt screenshotsen så ser det ut som en vinnare... Berlin Subway tycker jag var fanstastisk under marken, men lite av en besvikelse ovan. Sen gilla jag inte hur den installera sig, men det kanske var tvunget för att real-mod ska funka!? Ja, jag fattar inte riktigt att dom vill sudda ut DDR-tiden ur historien... Visst fanns det mycket skit, men man får ju lyfta fram det som var bra! Konstigt dom inte rivit tv-tornet och världsklockan på Alexanderplats än????? Dom är väl nått som verkligen påminner om öst-berlin!?
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Ja, jag försöker ha koll på det mesta, ramlade över uppgifterna av en slump på TrainWorlds forum.
Min misstanke lutar starkt åt, att även "London Underground" kommer från TML-studios, och då vet vi ju helt säkert att två kanonrutter kommer att släppas nästa år... ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Nu kan du surfa in på TML-studios senaste projekt;
Linie 51 a k a "Straßenbahn Berlin 1930", den nya rutten till MSTS. Här finns nya screenshots och lite information om den rullande materielen (det är totalt 6 olika spårvagnar och 10 släp, man kan köra) samt en trailer för nedladdning. F n är sidan på tyska, men nu också på engelska och holländska. Adressen är www.linie51.de Senast redigerad av Byggare Bob den 2006-03-29 klockan 21:59. Anledning: Den engelska översättningen tillgänglig... |
![]() |